14 Ağustos 2016 Pazar



2. El IKEA Dukkani


Selamlar Arkadaslar.
Satilmakta olan urunler, az kullanilmis olup orjinal fiyatlarinin yaklasik yari fiyatindadir. Bize ulasmak icin ayazbuket@gmail.com adresine mail atabilirsiniz veya 0532.1641641 numarali telefondan arayarak veya Whatsapp araciligiyla ulasabilirsiniz. Urunlerin nakliyesi aliciya aittir. 
Urunler, Yasamkent / Ankara'dadir. 



Kivik 3'lu L Koltuk - 950 TL


Kivik 2'li Koltuk - 650 TL





KIVIK Puf - 150 TL




BAKABRO Yatakli Kanepe - 1000 TL





















Yatak Odasi Seti
HEMNES 180*200 Karyola
IKEA 180*200 Yatak
IKEA PAX 5 Kapili Dolap
BRIMNES Sifonyer
2 adet Mavi Tarva Komodin
Hepsi birlikte 2000 TL
Demontaj ve montaj aliciya aittir.

Cocuk Odasi Seti
Yatak, sifonyer, lambader, sepet, golgelik, gardrop ve oyuncak dolabi ve hali toplam 500 TL.




















LIATORP Serisi Bufe
LIATORP Duvar Rafi
LIATORP TV Sehpasi
Toplam 650 TL

Billy Kitaplik, Hus - 100 TL
HEMNES Orta Sehpa, Eskitilmis gorunumlu - 200 TL








Cesitli cerceveler (6 adet)- Hepsi 50 TL

Samsung 18000 BTU Klima - 1500 TL
IKEA Cocuk Yatagi ve Karyolasi - 100 TL

IKEA Servis Masasi - 200 TL





ASKOLMEN Balkon Masasi ve 4 sandalye - 200 TL






HEMNES Komodin - 50 TL

HEMNES Ayakkabilik - 70 TL


86 yorum:

  1. Çocuk oyuncak dolabı ne kadar acaba

    YanıtlaSil
  2. iyi gunler oyuncak dolabınin fiyatini ögrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  3. Merhaba oyuncak dolabı fiyatı nedir

    YanıtlaSil
  4. Merhaba sadece sifonyer kaça olur

    YanıtlaSil
  5. Oyuncak dolabinin fiyatini ogrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  6. MERHABA OYUNCAK DOLABI FİYATINI ÖĞRENEBLİR MİYİM

    YanıtlaSil
  7. Merhaba duvar rafı ve oyuncak dolabının fiyatını öğreneblr mym

    YanıtlaSil
  8. Merhaba acaba hala satıyor musunuz bazı parçaları?

    YanıtlaSil
  9. Servis masası ve çocuk odasını almayı düşünüyorum en son ne kadar olur birde ikemeytgah neresi

    YanıtlaSil
  10. Hâlâ satış yapıyor musunuz acaba??

    YanıtlaSil
  11. Cocuk odasina dahilnolan dolap ve oyuncak dolabi ne kadar acaba

    YanıtlaSil
  12. merhaba yatak odası seti şuan hala mevutmudur

    YanıtlaSil
  13. Komidin de indirim yapar mısınız ?

    YanıtlaSil
  14. OYuncak dolabı in fiyat. Verir misimşz

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar sadece ebeveyn gardrop n fiyatı nedir

    YanıtlaSil
  16. Koltuk takımı için 250tl verebilirim

    YanıtlaSil
  17. Yatak odası takımı satılık mi hala

    YanıtlaSil
  18. Komodini almak istiyorum hala duruyormu

    YanıtlaSil
  19. Komodini duruyormu almak istiyorum

    YanıtlaSil
  20. Merhana gardrobun fiyati nedir acaba

    YanıtlaSil
  21. Merhaba komidin duruyorsa almak istiyorum

    YanıtlaSil
  22. Ürünleri sattınız mı güncel mi hala

    YanıtlaSil
  23. Merhaba oyuncak dolabı ve çocuk gardırobu satılık mı halen.

    YanıtlaSil
  24. Merhaba oyuncak dolabı hala elinizde mi

    YanıtlaSil
  25. Oyuncak dolabını sorucam bende.ama anladığım kadarıyla cevap yok

    YanıtlaSil
  26. Mrblar sadce oyuncak dolabi lazim alabilir miyiz??

    YanıtlaSil
  27. Bende oyuncak dolabını soracağım, fiyat verir misiniz? Hâlâ eliniz de mi?

    YanıtlaSil
  28. Acilip yatak olabilen l koltuk ile ilknresimlerdeki acik rejk l koltuklar halanelinizde mi acaba gonderim nasil oluyor

    YanıtlaSil
  29. Oyuncak dolabinin fiyati nedir acaba

    YanıtlaSil
  30. Yatak odasi takımı halen satılık mi

    YanıtlaSil
  31. Oyuncak dolabının fiyatı nedir yer neresi

    YanıtlaSil
  32. OyuncsO dolabin fiyatı neredensiniz acaba

    YanıtlaSil
  33. IKEA saklama unitesi ariyorum..aslinda aradigim masif cam olani ama fotoğraflarda beyaz olani paylasmissiniz run fiyatini ogrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  34. Merhaba ürünler hala satışta mı

    YanıtlaSil
  35. Yeşil renkte kanepe var mı?

    YanıtlaSil
  36. Yeşil renkte kanepe var mı?

    YanıtlaSil
  37. Cocuk odasini almak istiyorum

    YanıtlaSil
  38. Ürünleriniz hala satıştamı acaba

    YanıtlaSil
  39. 2 kapılı masif dolap almak istiyorum

    YanıtlaSil
  40. Merhaba size ulaşamadım

    YanıtlaSil
  41. Hala satılık Mitsubishi urunler

    YanıtlaSil
  42. Hala satılık mı ürünler?

    YanıtlaSil
  43. balkon masa ve sandalyelerini satin almak istiyorum.hala satilik mi?

    YanıtlaSil
  44. Ürünler hala satılık mı acaba?

    YanıtlaSil
  45. İkea yatak 180*200 sadece yatak çerçevesi ( karyola olarak ) ne kadar olur acaba ?

    YanıtlaSil
  46. Merhaba şehir dışına kargonuz oluyormu yeriniz tam olarak neresi

    YanıtlaSil
  47. Hemnes komidni almak istiyorum ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  48. Merhaba servis masası satılık mı

    YanıtlaSil
  49. Oyuncak dolabınin fiyatı ne kadar

    YanıtlaSil
  50. Mrh servis masasini satin almak.istiykrum

    YanıtlaSil
  51. Merhaba 8 rafli kitaplik 2 kapakli dolap ve 2 li tayak olabilen koltuktan almak istiyorum elknjzde varsa fiyatları nedir? Mesajlara dönüş yapilmiyo sanirim nasil iletişim kurabiliriz

    YanıtlaSil
  52. Oyuncak dolabinin fiyatini ogrenebilirmiyim satin almak istiyorum cvp verirseniz sevjnirim

    YanıtlaSil
  53. Oyuncak dolabjni satin almak istiyorum fiyati nedir acaba

    YanıtlaSil
  54. oyuncak dolabını satın almak istiyorum fiyat nedir

    YanıtlaSil
  55. Beyaz komodin hala satılıkmı acba

    YanıtlaSil
  56. Sizinle iletişim nasıl kurabiliriz

    YanıtlaSil
  57. Oyuncak dolabı sanırım çoktan satılmıştır. Ama yinede fiyatını merak ettim doğrusu.

    YanıtlaSil
  58. Merhabalar krem yatakodasi takimi hala duruyormu hemnes olan

    YanıtlaSil
  59. Nasil alıcaz anlamadim ben

    YanıtlaSil
  60. Bazı parçaları almak istiyorum. Nasıl iletişime geçebiliriz.

    YanıtlaSil
  61. Cocuk oda takimi duruyorsa almak istiyorum

    YanıtlaSil
  62. Cocuk oda takimi duruyorsa almak istiyorum

    YanıtlaSil
  63. Hemnes dıvan yatak fiyatı ne kadar

    YanıtlaSil
  64. Merhaba ben yatak odası ve sehpacı almak stiyorum

    YanıtlaSil
  65. Cocuk odasi setini almak istiyorum

    YanıtlaSil
  66. Oyuncak dolabı ne kadar acaba

    YanıtlaSil
  67. Komidin ikea 50 tl olanı almak istyrum

    YanıtlaSil
  68. Hâlâ ikea ürünleri satiyormusunuz

    YanıtlaSil
  69. hala aktifmisiniz satış devam ediyor mu

    YanıtlaSil
  70. hangi ürünler satıldı acaba

    YanıtlaSil
  71. Beyaz komodini almak.istiyorum,ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  72. 2 li koltukta pazarlık payı var mı

    YanıtlaSil
  73. Merhabalar..satışlarımız hala devam ediyor mu?

    YanıtlaSil
  74. Beyaz komodin i almak istiyorum hemnes olan

    YanıtlaSil
  75. İyi akşamlar ikea kıvık koltuk elinizde varmıdır

    YanıtlaSil
  76. Merhaba, satışlarınız hala devam ediyor mu.

    YanıtlaSil
  77. Merhaba mutfak büfesi ve mutfak rafları hala satilikmi acaba

    YanıtlaSil
  78. merhaba ürünleriiniz hala satılık mı ?

    YanıtlaSil